Bardóczky, Veronika (2013) Online márkaépítés és kommunikáció a felsőoktatási intézményi piacon, különös tekintettel a közösségi médiára. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bardoczky_Veronika.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bardoczky_Veronika.pdf
| Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing Média és kommunikáció Információgazdaság |
| Azonosító kód: | 6665 |
| Képzés/szak: | Marketing szak |
| Elhelyezés dátuma: | 20 Feb 2014 14:43 |
| Utolsó változtatás: | 02 Júl 2016 21:06 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

