The Perceived Value of Apple : Possible Customer Segmentations and their Analysis by Brand & Self Concepts and Attitude towards the Recent Changes

Ecsédi, Anett (2012) The Perceived Value of Apple : Possible Customer Segmentations and their Analysis by Brand & Self Concepts and Attitude towards the Recent Changes. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ecsedi_Anett.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Ecsedi_Anett.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Információgazdaság
Azonosító kód:5920
Képzés/szak:Marketing(ENG)
Elhelyezés dátuma:15 Feb 2013 09:00
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 11:43

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap