E-Könyvek és más E-Kiadványok mint reklámhordozók

Juhász-Nagy, Gábor (2012) E-Könyvek és más E-Kiadványok mint reklámhordozók. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Juhasz_Nagy Gabor.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
511kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Juhasz_Nagy Gabor.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Információgazdaság
Azonosító kód:5729
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:26 Nov 2012 10:34
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:56

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap