Jávor, Zsófia (2012) A Desktop Grid rendszerek elfogadási folyamata a felsőoktatási szférában és az ehhez kapcsolódó marketingtámogatás lehetőségei. MA/MSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Abstract
Jelen dolgozat azt a célt hivatott szolgálni, hogy bemutassa az információs technológia egyik legsokrétűbb innovációjának, a Desktop Grid rendszereknek az elfogadási folyamatát a felsőoktatási szektorban, valamint feltérképezze az ehhez kapcsolódó marketingtámogatás lehetőségeit. A dolgozathoz kapcsolódik egy átfogó kutatás, amely kérdőíves felmérés módszertanával valósult meg. A témakör mélyebb feltárása végett egy szakértői interjú is készült a Budapest Corvinus Egyetem informatikai szolgáltatásokat nyújtó központjának vezető beosztásban lévő tagjával. A dolgozat témakörei széles skálán mozognak; ezek között szerepel a Desktop Grid rendszerek technológiájának ismertetése, valamint az innovációt támogató intézmény hátterének bemutatása. Megalkotásra került egy saját elméleti modell a dolgozatban, mely marketing elméleti alapokra támaszkodva segíti a Desktop Gridek nyújtotta innováció elfogadási folyamatának megértését. A Desktop Gridek egyetemi hálózatokba való kiépítésnek marketing terve kiegészült a témakörhöz kapcsolódó kutatás eredményeinek feltárásával. Mindezeken kívül a dolgozat jövőre néző javaslatokat is tartalmaz.
Item Type: | MA/MSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Education Knowledge economy, innovation |
ID Code: | 4862 |
Specialisation: | Marketing szak |
Deposited On: | 25 Sep 2012 12:07 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:47 |
Repository Staff Only: item control page