Hogyan adaptálható a Groupon üzleti modellje a magyarországi piacra? : A Bónusz Brigád és a Kupon Világ esete

Andrékó, Alexandra (2011) Hogyan adaptálható a Groupon üzleti modellje a magyarországi piacra? : A Bónusz Brigád és a Kupon Világ esete. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézet.

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
897kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Vállalati vezetés és politika
Információgazdaság
Azonosító kód:4769
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:20 Szept 2012 13:55
Utolsó változtatás:20 Szept 2012 13:55

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap