A flow szerepe az Y generáció fogyasztásában, különös tekintettel a könyvpiacra

Rajmon, Anna (2012) A flow szerepe az Y generáció fogyasztásában, különös tekintettel a könyvpiacra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rajmon_Anna.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
263kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rajmon_Anna.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:4736
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:14 Szept 2012 09:51
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:45

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap