Csoportbefolyás és virtuális közösségek szerepe a marketingben

Németh, Viktória (2012) Csoportbefolyás és virtuális közösségek szerepe a marketingben. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nemeth_Viktoria.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nemeth_Viktoria.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Pszichológia
Információgazdaság
Azonosító kód:4732
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:14 Szept 2012 09:38
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:45

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap