Borban az igazság, de miben van a bor? : A magyar borok csomagolásának kommunikációs és eladásösztönző szerepének vizsgálata

Dénes, Dávid (2012) Borban az igazság, de miben van a bor? : A magyar borok csomagolásának kommunikációs és eladásösztönző szerepének vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Denes_David.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Oenology
ID Code:4711
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment szak
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:14 Sep 2012 08:16
Last Modified:02 Jul 2016 20:45

Repository Staff Only: item control page