Dénes, Dávid (2012) Borban az igazság, de miben van a bor? : A magyar borok csomagolásának kommunikációs és eladásösztönző szerepének vizsgálata. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Denes_David.pdf
![]()
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Denes_David.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Oenology |
ID Code: | 4711 |
Specialisation: | Gazdálkodási és menedzsment szak |
Deposited On: | 14 Sep 2012 08:16 |
Last Modified: | 02 Jul 2016 20:45 |
Repository Staff Only: item control page