A Starbucks Magyarországon is az élre tör : A nemzetközi kávézóláncok fogyasztóinak árérzékenységét enyhítő tényezők

Horváth, Petra (2011) A Starbucks Magyarországon is az élre tör : A nemzetközi kávézóláncok fogyasztóinak árérzékenységét enyhítő tényezők. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:4416
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment szak
Elhelyezés dátuma:07 Máj 2012 09:12
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap