Adományozási háromszög: a támogató, a támogatott és a társadalom : Avagy az adományozási kultúra Magyarországon 3 multinacionális cég vizsgálata tükrében

Gáspár, Szandra (2011) Adományozási háromszög: a támogató, a támogatott és a társadalom : Avagy az adományozási kultúra Magyarországon 3 multinacionális cég vizsgálata tükrében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Szociológia
Vállalati vezetés és politika
Azonosító kód:3995
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:05 Dec 2011 10:10
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap