Facebook, mint marketing eszköz : A Genertel Biztosító Zrt. Facebook kommunikációjának elemzése

Tóth, Pálma (2011) Facebook, mint marketing eszköz : A Genertel Biztosító Zrt. Facebook kommunikációjának elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Palma.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
672kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Palma.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Számítástechnika
Média és kommunikáció
Azonosító kód:3982
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:01 Dec 2011 12:35
Utolsó változtatás:24 Ápr 2012 07:39

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap