Facebook, mint marketing eszköz : A Genertel Biztosító Zrt. Facebook kommunikációjának elemzése

Tóth, Pálma (2011) Facebook, mint marketing eszköz : A Genertel Biztosító Zrt. Facebook kommunikációjának elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkudástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Palma.pdf

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
672kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Palma.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Computer science
Media and communication
ID Code:3982
Specialisation:Kereskedelem és marketing szak
Deposited On:01 Dec 2011 12:35
Last Modified:24 Apr 2012 07:39

Repository Staff Only: item control page