Riválisoktól a Szenvedélyes Hétköznapokig : Magyar borok fantázianeveinek vizsgálata marketingkommunikációs szempontból

Szabadkai, Petra (2021) Riválisoktól a Szenvedélyes Hétköznapokig : Magyar borok fantázianeveinek vizsgálata marketingkommunikációs szempontból. TDK dolgozat, BCE, Kommunikációelméleti. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/szabadkai_p_2021.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
869kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/szabadkai_p_2021.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:1. díj
Témakör:Marketing
Borászat
Azonosító kód:15637
Képzés/szak:Kommunikáció- és médiatudomány
Elhelyezés dátuma:22 Máj 2023 11:54
Utolsó változtatás:22 Máj 2023 11:54

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap