Riválisoktól a Szenvedélyes Hétköznapokig : Magyar borok fantázianeveinek vizsgálata marketingkommunikációs szempontból

Szabadkai, Petra (2021) Riválisoktól a Szenvedélyes Hétköznapokig : Magyar borok fantázianeveinek vizsgálata marketingkommunikációs szempontból. Outstanding Student Paper, BCE, Kommunikációelméleti. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/szabadkai_p_2021.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
869kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/szabadkai_p_2021.pdf


Item Type:Outstanding Student Paper
Notes:1. díj
Subjects:Marketing
Oenology
ID Code:15637
Specialisation:Kommunikáció- és médiatudomány
Deposited On:22 May 2023 11:54
Last Modified:22 May 2023 11:54

Repository Staff Only: item control page