Befolyásolás mesterfokon - Marketingeszközök hatékonysága a Z generáció körében egy fenntartható márka, a Garnier szemszögéből = Efficiency of Marketingcommunication Tools among Generation Z, in a view of a Sustainable Brand, Garnier

Dobrotka, Edit (2021) Befolyásolás mesterfokon - Marketingeszközök hatékonysága a Z generáció körében egy fenntartható márka, a Garnier szemszögéből = Efficiency of Marketingcommunication Tools among Generation Z, in a view of a Sustainable Brand, Garnier. TDK dolgozat, BCE, Marketingkommunikáció.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
878kB

Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:3. díj
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:15539
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing
Elhelyezés dátuma:10 Máj 2023 10:41
Utolsó változtatás:10 Máj 2023 10:41

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap