Hogyan veszi át az uralmat a Google és a Facebook a hirdetési piacon : A személyre szabott reklámok hatása a hirdetési piacra és a fogyasztókra

Tóth, Teodóra (2020) Hogyan veszi át az uralmat a Google és a Facebook a hirdetési piacon : A személyre szabott reklámok hatása a hirdetési piacra és a fogyasztókra. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
680kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Információgazdaság
Marketing
Azonosító kód:15083
Képzés/szak:Gazdaságinformatikus
Elhelyezés dátuma:12 Dec 2022 14:19
Utolsó változtatás:12 Dec 2022 14:19

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap