Funkcionális termékek elterjedése – A magyar cereália piac elemzése a Cerbona Élelmiszergyártó Kft. marketingstratégiáján keresztül

Környei, Júlia (2021) Funkcionális termékek elterjedése – A magyar cereália piac elemzése a Cerbona Élelmiszergyártó Kft. marketingstratégiáján keresztül. MA/MSc szakdolgozat, BCE Vállalkozásfejlesztési Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:13936
Képzés/szak:Vállalkozásfejlesztés
Elhelyezés dátuma:29 Szept 2021 12:39
Utolsó változtatás:10 Dec 2021 09:22

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap