Bilacsics, Márk (2020) A magyarországi vállalatok CSR és employer branding tevékenységének hatása az álláskereső egyetemista fiatalok jelentkezési hajlandóságára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bilacsics_Mark.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
699kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bilacsics_Mark.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Management, business policy Marketing Human resource management |
ID Code: | 13739 |
Specialisation: | Gazdálkodási és menedzsment |
Deposited On: | 18 Mar 2021 12:10 |
Last Modified: | 18 Mar 2021 12:10 |
Repository Staff Only: item control page