A magyarországi vállalatok CSR és employer branding tevékenységének hatása az álláskereső egyetemista fiatalok jelentkezési hajlandóságára

Bilacsics, Márk (2020) A magyarországi vállalatok CSR és employer branding tevékenységének hatása az álláskereső egyetemista fiatalok jelentkezési hajlandóságára. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bilacsics_Mark.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
699kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Bilacsics_Mark.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Management, business policy
Marketing
Human resource management
ID Code:13739
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment
Deposited On:18 Mar 2021 12:10
Last Modified:18 Mar 2021 12:10

Repository Staff Only: item control page