CSR kommunikáció fogyasztói megítélése a fast fashion iparágban - A H&M példáján keresztül = Customer perception of CSR communications in the fast fashion industry – an example of H&M

Harnberger, Bianka (2019) CSR kommunikáció fogyasztói megítélése a fast fashion iparágban - A H&M példáján keresztül = Customer perception of CSR communications in the fast fashion industry – an example of H&M. Outstanding Student Paper, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/hamberger_b_2019.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
766kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/hamberger_b_2019.pdf


Item Type:Outstanding Student Paper
Notes:2. díj
Subjects:Environmental economics, environment protection
Management, business policy
Marketing
ID Code:13315
Specialisation:Kereskedelem és marketing
Deposited On:10 Dec 2020 08:10
Last Modified:10 Dec 2020 08:10

Repository Staff Only: item control page