Valódi, nem kozmetikázott!- A fogyasztók elvárásairól a kozmetikai iparban működő vállalatok CSR kommunikációjával kapcsolatban = Real, not cosmetic! – About consumer expectations of the CSR communication in the cosmetics industry

Dulai, Sára (2020) Valódi, nem kozmetikázott!- A fogyasztók elvárásairól a kozmetikai iparban működő vállalatok CSR kommunikációjával kapcsolatban = Real, not cosmetic! – About consumer expectations of the CSR communication in the cosmetics industry. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dulai_s_2020.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
958kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dulai_s_2020.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:3. díj
Témakör:Vállalati vezetés és politika
Marketing
Azonosító kód:13165
Képzés/szak:Gazdálkodási és menedzsment
Elhelyezés dátuma:20 Nov 2020 11:05
Utolsó változtatás:20 Nov 2020 11:05

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap