Valódi, nem kozmetikázott!- A fogyasztók elvárásairól a kozmetikai iparban működő vállalatok CSR kommunikációjával kapcsolatban = Real, not cosmetic! – About consumer expectations of the CSR communication in the cosmetics industry

Dulai, Sára (2020) Valódi, nem kozmetikázott!- A fogyasztók elvárásairól a kozmetikai iparban működő vállalatok CSR kommunikációjával kapcsolatban = Real, not cosmetic! – About consumer expectations of the CSR communication in the cosmetics industry. Outstanding Student Paper, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dulai_s_2020.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
958kB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dulai_s_2020.pdf


Item Type:Outstanding Student Paper
Notes:3. díj
Subjects:Management, business policy
Marketing
ID Code:13165
Specialisation:Gazdálkodási és menedzsment
Deposited On:20 Nov 2020 11:05
Last Modified:20 Nov 2020 11:05

Repository Staff Only: item control page