Dulai, Sára (2020) Valódi, nem kozmetikázott!- A fogyasztók elvárásairól a kozmetikai iparban működő vállalatok CSR kommunikációjával kapcsolatban = Real, not cosmetic! – About consumer expectations of the CSR communication in the cosmetics industry. Outstanding Student Paper, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dulai_s_2020.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
958kB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dulai_s_2020.pdf
Item Type: | Outstanding Student Paper |
---|---|
Notes: | 3. díj |
Subjects: | Management, business policy Marketing |
ID Code: | 13165 |
Specialisation: | Gazdálkodási és menedzsment |
Deposited On: | 20 Nov 2020 11:05 |
Last Modified: | 20 Nov 2020 11:05 |
Repository Staff Only: item control page