Egri, Sára (2018) Borvidékek nemzetközi marketingelemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Nemzetközi Gazdálkodási Kutatóközpont. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egri_Sara.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
871kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Egri_Sara.pdf
| Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
|---|---|
| Témakör: | Marketing Borászat |
| Azonosító kód: | 11340 |
| Képzés/szak: | Nemzetközi gazdálkodás |
| Elhelyezés dátuma: | 27 Júl 2018 09:06 |
| Utolsó változtatás: | 27 Júl 2018 09:06 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

