Ajánlás az IT Service Desk szolgáltatási szint szerződéseinek meghatározására és a folyamatok mérésére egy multinacionális vállalatnál

Michaelisz, Tamás (2016) Ajánlás az IT Service Desk szolgáltatási szint szerződéseinek meghatározására és a folyamatok mérésére egy multinacionális vállalatnál. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Információrendszerek Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Michaelisz_Tamas.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Michaelisz_Tamas.pdf

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat egy multinacionális vállalat IT Service Desk szolgáltatását, valamint annak az ITIL alapú működésre vonatkozó fontos hiányosságát mutatja be. Ez a hiányosság a szolgáltatási szint szerződések, valamint az ehhez kapcsolódó mérési módszerek nélkülözése a vállalat üzleti oldalával. Dolgozatommal erre a helyzetre próbálok megoldást kialakítani egy ajánlás keretében. Ehhez segítség, hogy a szakmai gyakorlatomat is e vállalat IT osztályán töltöttem, így gyakorlati rálátásom is volt a dolgozatban tárgyaltakra.

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Vállalati szervezet
Számítástechnika
Azonosító kód:10807
Képzés/szak:Gazdaságinformatikus
Elhelyezés dátuma:21 Márc 2018 08:34
Utolsó változtatás:21 Márc 2018 08:34

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap