Fizetett hirdetések teljesítményének vizsgálata az átlagos pozíció függvényében

Vandrovnik, Petra (2016) Fizetett hirdetések teljesítményének vizsgálata az átlagos pozíció függvényében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Infokommunikációs Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Vandrovnik_Petra.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Vandrovnik_Petra.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Számítástechnika
Azonosító kód:10795
Képzés/szak:Gazdaságinformatikus
Elhelyezés dátuma:20 Márc 2018 09:38
Utolsó változtatás:20 Márc 2018 09:38

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap