Branding Budapest as an attractive place to study: assessing the effect of city attributes on student satisfaction and behavioral intentions

Afandiyev, Rahman (2017) Branding Budapest as an attractive place to study: assessing the effect of city attributes on student satisfaction and behavioral intentions. MA/MSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, International Study Programs Center. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rahman_Afandiyev.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Rahman_Afandiyev.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Oktatás
Marketing
Azonosító kód:10627
Képzés/szak:Marketing(ENG)
Elhelyezés dátuma:28 Feb 2018 10:17
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 11:32

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap