Márka és funkció egyensúlya: a budapesti egyetemista fiatalok tabletválasztásának adaptív conjoint elemzése

Beregszászi, Attila (2017) Márka és funkció egyensúlya: a budapesti egyetemista fiatalok tabletválasztásának adaptív conjoint elemzése. BA/BSc thesis, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Beregszaszi_Attila.pdf

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Beregszaszi_Attila.pdf


Item Type:BA/BSc thesis
Subjects:Marketing
Computer science
ID Code:10109
Specialisation:Kereskedelem és marketing
Deposited On:25 Oct 2017 09:07
Last Modified:25 Oct 2017 09:07

Repository Staff Only: item control page