Márka és funkció egyensúlya: a budapesti egyetemista fiatalok tabletválasztásának adaptív conjoint elemzése

Beregszászi, Attila (2017) Márka és funkció egyensúlya: a budapesti egyetemista fiatalok tabletválasztásának adaptív conjoint elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Beregszaszi_Attila.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Beregszaszi_Attila.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Számítástechnika
Azonosító kód:10109
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing
Elhelyezés dátuma:25 Okt 2017 09:07
Utolsó változtatás:25 Okt 2017 09:07

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap