Tallózás Tanszék szerint
Tételek száma:3. Breitner, Sarolt Hedvig (2021) A kis dolgokból is lehet nagyon jó és nagyon nagy dolgokat kihozni A spontaneitás szerepe az (emlékezetes) turisztikai élményben. TDK dolgozat, BCE, Turizmusmarketing. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/breitner_s_h_2021.pdf Jäkl, Szabina Sára (2021) A zeneipar 5D-je : A koreai kultúra terjedésének hatása Dél-Korea turizmusára, a hazai lakosság vizsgálata mentén. TDK dolgozat, BCE, Turizmusmarketing. Rives-Abreu, Evelin (2021) Magyarország vegán szemmel: A vegán turizmus helyzete és lehetőségei a vidéki desztinációkban = Hungary from a vegan prespective: Situation and opportunities of vegan tourism in rural destinations. TDK dolgozat, BCE, Turizmusmarketing. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/rives_abreu_e_2021.pdf |