Tételek száma:24.
Szücs, Zoltán
(2020)
Diamonds and Rust: The destination image of industrial heritage sites as targets of tourism.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/szucs_z_2020.pdf
Szekeres, János and Túri, Noémi
(2020)
A sikeres social issue kampány titka.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Pelsőci, Balázs Lajos
(2020)
Innovatív értékteremtés: Az innováció-elfogadás és az értékteremtés kapcsolatának feltáró elemzése a FinTech innovációk példáján keresztül.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Tamás, Zsanett and Vései, Viktor
(2018)
„Márka nélkül nem megy”: avagy az munkáltatói márkaépítés jelenlegi helyzete Magyarországon.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Sölch, Tamás György
(2018)
Banks' Branch Network Development Strategies in a Digital Environment.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Claro, Dániel
(2018)
A Ryanair és a Wizz Air fogyasztói megítélése a Fair Pricing modell tükrében.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Szücs, Zoltán
(2017)
Örvények a vállalat légterében: a turbulencia típusai és menedzseri észlelésük.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Szucs_Zoltan_TDK.pdf
Nagy, Dorottya
(2017)
Ennél nincs lejjebb: Freemium, a romboló innovációnak ellenálló üzleti modell.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Nagy_Dorottya_TDK.pdf
Kugler, Tímea Ágnes
(2017)
Behálózva: fogyasztói magatartás vizsgálata önkiszolgáló technológiák meghibásodása esetén.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Rencz, Flóra
(2016)
A pink tax jelenség létezésének empirikus vizsgálata Magyarországon.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Kovács, Gréta Mária
(2016)
A CRM adoptációja a KissLifeGym edzőteremben.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Vámosi, Balázs
(2013)
A 2/3-os választás kampányai : A 2010-es országgyűlési választások kampányainak elemzése, illetve a politikai piac gazdasági analógiája.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/20130325145545.pdf
Marton, Zsuzsanna
(2013)
The theory of brand revitalization : A means-end chain analysis perspective.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Kovács, Bence
(2012)
Gyógyszerkészítmények és hatóanyagok életútmenedzsmentje a magyar gyógyszeriparban.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Berezvai, Zombor
(2012)
Élelmiszer-kiskereskedelmi üzletláncok árazási stratégiája válság idején.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Ritter, Kinga
(2012)
Mitől duzzad Dagobert bácsi széfje? : Avagy a részvényesi értéket növelő marketing stratégiák.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Treiber, Krisztina
(2011)
A koncertek, mint szolgáltatások, Középpontban a fogyasztók.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Barta, Renáta
(2011)
A csábítás művészete : Fiatal magyar divatmárkák marketingstratégiájának alakítása a gyorsaság által uralt
magyar divatárupiacon.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Frang, Géza Attila and Perger, Júlia
(2011)
Betegség tudatosság építése : Új úton a gyógyszerpiac.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Jentetics, Kinga
(2010)
Music Branding - A zenei márkázás marketingstratégiai integrációja.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Kindli, Erna
(2007)
“Siker, pénz, csillogás…ez az álmom!”
A luxustermékekkel kapcsolatos fogyasztói attitődök és
magatartások vizsgálata nemzetközi kitekintéssel.
TDK dolgozat, Budapesti Corvinus Egyetem, Marketingstratégia szekció.
Végh, Bálint
(2007)
A jó bor esete a cégérrel : Szegmentálás és márkaépítés a borpiacon.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Izsó, Ákos
(2007)
A posztmodern iPod.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
Hubert, József and Megyesi, Csaba
(2007)
Fair árazás az autókereskedelemben.
TDK dolgozat, BCE, Marketingstratégia szekció.
A lista elkészültének dátuma: Sun Dec 22 02:32:00 2024 UTC.