Tallózás Tanszék szerint

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Tételek száma:7.

Kiss, Brigitta (2022) A különböző vásárlói profilok és azok élményeinek alakulása az IKEA Lakberendezési Kft. omnichannel értékesítési rendszerében = The different customer behaviour profiles and their shopping experiences in the omnichannel retail system of IKEA Lakberendezési Kft. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/egerhazi_b_2022.pdf

Kovács-Szerján, Kristóf and Patrik-Pirk, Domonkos (2022) Az ingatlanbérlést befolyásoló kontextuális és belső tényezők. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/kovacs_szerjan_k_patrik_prik_d_2022.pdf

Torma, Vivien (2022) Rólunk? Velünk! – Társadalmi marketing az I. kerületi állampolgári tanács népszerűsítéséhez = Abou us? With us! – Social marketing to promote the 1st District citizens’ jury. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/torma_v_2022.pdf

Zentai, Brigitta (2022) A scan-and-shop technológia elfogadásának vizsgálata - Avagy tényleg versenyelőnyt jelent a scan-and-shop a kiskereskedők számára? = Examining the acceptance of scan-and-shop technology - Does the scan-and-shop really means competitive advantage to retailers? TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/zentai_b_2022.pdf

Kucsera, Melitta (2021) Megvenni vagy megélni? A magyar Z generáció luxus észlelése. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás.

Kuszmann, Regina (2021) A háztartások villamosenergia-fogyasztását meghatározó tényezők vizsgálata Magyarországon = Drivers of residential electricity consumption in Hungary. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás.

Lovász, Barnabás (2021) Miért is nézzük mi magyarok a Premier League-t? Az attitűdbéli lojalitás, a szurkolói motiváció és az identifikáció hatása a szatellit szurkolók fogyasztói magatartására. TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/lovasz_b_2021.pdf

A lista elkészültének dátuma: Sun Dec 22 02:32:21 2024 UTC.