Tételek száma:7.
Kiss, Brigitta
(2022)
A különböző vásárlói profilok és azok élményeinek alakulása
az IKEA Lakberendezési Kft. omnichannel értékesítési rendszerében = The different customer behaviour profiles and their shopping experiences in the omnichannel retail system of IKEA Lakberendezési Kft.
TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/egerhazi_b_2022.pdf
Kovács-Szerján, Kristóf and Patrik-Pirk, Domonkos
(2022)
Az ingatlanbérlést befolyásoló kontextuális és belső tényezők.
TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/kovacs_szerjan_k_patrik_prik_d_2022.pdf
Torma, Vivien
(2022)
Rólunk? Velünk! – Társadalmi marketing az I. kerületi állampolgári tanács népszerűsítéséhez = Abou us? With us! – Social marketing to promote the 1st District citizens’ jury.
TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/torma_v_2022.pdf
Zentai, Brigitta
(2022)
A scan-and-shop technológia elfogadásának vizsgálata - Avagy tényleg versenyelőnyt jelent a scan-and-shop a kiskereskedők számára? = Examining the acceptance of scan-and-shop technology - Does the scan-and-shop really means competitive advantage to retailers?
TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/zentai_b_2022.pdf
Kucsera, Melitta
(2021)
Megvenni vagy megélni? A magyar Z generáció luxus észlelése.
TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás.
Kuszmann, Regina
(2021)
A háztartások villamosenergia-fogyasztását meghatározó tényezők vizsgálata Magyarországon = Drivers of residential electricity consumption in Hungary.
TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás.
Lovász, Barnabás
(2021)
Miért is nézzük mi magyarok a Premier League-t? Az attitűdbéli lojalitás, a szurkolói motiváció és az identifikáció hatása a szatellit szurkolók fogyasztói magatartására.
TDK dolgozat, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/lovasz_b_2021.pdf
A lista elkészültének dátuma: Sun Dec 22 02:32:21 2024 UTC.