Kiss, Brigitta (2022) A különböző vásárlói profilok és azok élményeinek alakulása az IKEA Lakberendezési Kft. omnichannel értékesítési rendszerében = The different customer behaviour profiles and their shopping experiences in the omnichannel retail system of IKEA Lakberendezési Kft. Outstanding Student Paper, BCE, Marketingkutatás és fogyasztói magatartás. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/egerhazi_b_2022.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/egerhazi_b_2022.pdf
Item Type: | Outstanding Student Paper |
---|---|
Notes: | 1. díj |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Marketing |
ID Code: | 15429 |
Specialisation: | Marketing |
Deposited On: | 24 Apr 2023 08:54 |
Last Modified: | 24 Apr 2023 08:54 |
Repository Staff Only: item control page