Tételek száma:14.
Békési, Vivien
(2020)
Az ügymarketing-kampányok mint a fogyasztói társadalmi felelősségvállalás szócsövei : A fogyasztói társadalmi felelősségvállalás és az ügymarketingkampányok viszonya = Cause-related campaigns in service of consumer social responsibility: Relationship between consumer social responsibility and cause-related marketing campaigns.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bekesi_v_2020.pdf
Dulai, Sára
(2020)
Valódi, nem kozmetikázott!- A fogyasztók elvárásairól a kozmetikai iparban működő vállalatok CSR kommunikációjával kapcsolatban = Real, not cosmetic! – About consumer expectations of the CSR communication in the cosmetics industry.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/dulai_s_2020.pdf
Fekete, Fanni Krisztina
(2020)
A felhasználókban rejlő érték : Az IKEA vállalati Facebook-oldalán végbemenő közös értékteremtés nyomában = Consumers as Creators of Business Value Examining the Manifestations of Cocreation on IKEA Hungary's Official Facebook Page.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/fekete_f_k_2020.pdf
Tamás, Zsanett
(2020)
„Itt a pénzem, fuss el véle?” Az eseményszponzoráció márkaértékre gyakorolt hatásának vizsgálata a hazai rendezésű futóversenyek esetében.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
Baksai, Csilla
(2019)
A fenntarthatóság hatása a kozmetikai ipari vállalatok
marketingstratégiájára.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
Harnberger, Bianka
(2019)
CSR kommunikáció fogyasztói megítélése a fast fashion iparágban - A H&M példáján keresztül = Customer perception of CSR communications in the fast fashion industry – an example of H&M.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/hamberger_b_2019.pdf
Szabó, Ákos
(2019)
Egyik fülünkön be, a másikon ki… Az auditív reklámok felidézésének, megértésének vizsgálata a médiában.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
Panyi, Krisztina Tímea
(2018)
Kikből válogathat egy szponzor?: YouTuber trendek Magyarországon.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
Vései, Viktor
(2018)
Fiatalos csapat, versenyképes fizetés? Nem mindegy, ki mondja!
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
Zsila, Hajnalka Mária
(2018)
Ki segít kit?: esélyek a piramis alján a Fenntartható Fejlődési Célok
eléréséért.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
Kocsis, Anikó
(2017)
Hogyan erősíthető a személyes kapcsolat a tematikus videóblogok esetében?: videóbloggerek személyes márka és márkaközösség vizsgálata.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Kocsis_Aniko_TDK.pdf
Lőrincz, Nikolett
(2017)
A sztorifaktor: avagy a történet meggyőző ereje a személyes eladásban.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
Pilinszky, Dóra
(2017)
A Közgazdaságtudományi Kar sajtóreprezentációja napilapokban 1920-1934 között.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/Pilinszky_Dora_TDK.pdf
Bucsi, Karina and Szűcs, Fanni
(2016)
A sharing economy piacátrendező hatása Magyarországon: az Airbnb térnyerésén keresztül szemléltetve.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média-, designkommunikáció szekció.
A lista elkészültének dátuma: Sun Dec 22 02:31:37 2024 UTC.