Tételek száma:3.
Dudás, Norbert
(2023)
Élmény a digitális ügyintézésben : A fogyasztói élmény kialakulásában szerepet játszó tényezők a mobilbanki alkalmazások használata során = Experience in banking – Aspects of customer experience in mobile banking applications.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Marketingkommunikáció a XXI. században.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_dudas_n_2023.pdf
Kereszty, Loránd
(2023)
Co-labour, co-create, co-branding - Hogyan növelhető a
vállalat fogyasztók által észlelt márkaértéke a képzőművészeti kompetencia termékfejlesztésben történő alkalmazásával? = Co-labour, co-create, co-branding - How to increase the consumer perceived brand value by applying artistic competence in product development?
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Marketingkommunikáció a XXI. században.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_kereszty_l_2023.pdf
Nagy, Kamilla
(2023)
Milyen a szép nő? - Mi jellemzi a szépségideálok marketingkommunikációs interpretációját a közösségi média felületein a női fogyasztók szemszögéből? = What is a beautiful woman like? - What characterizes the marketing communication interpretation of beauty ideals on social media platforms from the perspective of female consumers?
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Marketingkommunikáció a XXI. században.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_nagy_k_2023.pdf
A lista elkészültének dátuma: Sun Dec 22 02:31:19 2024 UTC.