Tételek száma:3.
Hamecz, Anna Rebeka
(2023)
Transzgresszió hatása a sportfogyasztói magatartásra.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Holisztikus marketingkommunikációs szemléletmód.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_hamecz_a_r_2023.pdf
Lapis, Áron
(2023)
Mi ösztönzi a magyarokat a Forma-1 iránti rajongásra? Avagy mi motiválja és hogyan kapcsolódnak az Forma-1-hez a magyar rajongók, és ez miként jelenik meg fogyasztói magatartásukban.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Holisztikus marketingkommunikációs szemléletmód.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_lapis_a_2023.pdf
Patonai, Laura
(2023)
Anime, mint (társadalmi) marketing : Művészettől, terméken át a marketing eszközig = Anime as (societal) marketing : From art form to product being until transforming to a marketing tool.
TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Holisztikus marketingkommunikációs szemléletmód.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_patonai_l_2023.pdf
A lista elkészültének dátuma: Sun Dec 22 02:32:06 2024 UTC.