Anime, mint (társadalmi) marketing : Művészettől, terméken át a marketing eszközig = Anime as (societal) marketing : From art form to product being until transforming to a marketing tool

Patonai, Laura (2023) Anime, mint (társadalmi) marketing : Művészettől, terméken át a marketing eszközig = Anime as (societal) marketing : From art form to product being until transforming to a marketing tool. TDK dolgozat, BCE, Marketing-, média, designkommunikáció – Holisztikus marketingkommunikációs szemléletmód. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_patonai_l_2023.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_patonai_l_2023.pdf


Tétel típus:TDK dolgozat
További információ:3. díj
Témakör:Marketing
Azonosító kód:15771
Képzés/szak:Marketing
Elhelyezés dátuma:22 Nov 2023 10:15
Utolsó változtatás:22 Nov 2023 10:15

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap