Tételek száma:6.
Barabás, Dániel Áron
(2023)
Hallgatói lemorzsolódás elemzése a Budapesti Corvinus Egyetemen = Student attrition at Corvinus University of Budapest.
TDK dolgozat, BCE, Felsőoktatás-menedzsment és felsőoktatás-policy.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_barabas_d_2023.pdf
Kiss, Szilvia
(2023)
A fogyasztói technológiaelfogadás és az egyes fogyasztói szegmensek jellemzői közötti összefüggések feltárása : Az UTAUT-modell vizsgálata egy egyetemi karriertámogatási rendszer példáján keresztül = Exploring the relationship between the consumer acceptance of technology and the characteristics of different consumer segments - Analysis of the UTAUT model through the example of a university career support system.
TDK dolgozat, BCE, Felsőoktatás-menedzsment és felsőoktatás-policy.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_kiss_sz_2023.pdf
Vereb, Boglárka Sára
(2023)
Hogyan viszonyulnak egymáshoz Kelet-Közép-Európa egyetemei
valójában? Vizsgálat PROMETHEE módszertannal.
TDK dolgozat, BCE, Felsőoktatás-menedzsment és felsőoktatás-policy.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/bcetdk_vereb_b_s_2023.pdf
Halász, Ágnes
(2021)
Az online oktatás elfogadásának magyarázó tényezői a felsőoktatásban = Exploring the factors of online learning's acceptance in higher education.
TDK dolgozat, BCE, Felsőoktatás-menedzsment és felsőoktatás-policy.
Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/tdk/halasz_a_2021.pdf
Halmai, Fanny Adriána
(2021)
Mi a MOOC jövője a magyar felsőoktatásban?
TDK dolgozat, BCE, Felsőoktatás-menedzsment és felsőoktatás-policy.
Till, Gábor
(2021)
A magasabb ösztöndíjak bevezetése valóban hatással lenne a hallgatók szakmai motivációjára és munkavállalási arányára? Budapesti Corvinus Egyetemen végzett empirikus vizsgálat = Would the introduction of higher scholarships really have an impact on student’s professional motivation and employment ratio?
TDK dolgozat, BCE, Felsőoktatás-menedzsment és felsőoktatás-policy.
A lista elkészültének dátuma: Sun Dec 22 02:31:44 2024 UTC.