A vevői értékteremtés, a kiszolgálási színvonal és a vevői elégedettség összefüggései a B.Braun Magyarország logisztikai központjának példáján keresztül

Földesi, János (2008) A vevői értékteremtés, a kiszolgálási színvonal és a vevői elégedettség összefüggései a B.Braun Magyarország logisztikai központjának példáján keresztül. Szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Logisztika és ellátási lánc menedzsment Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
663kB

Tétel típus:Szakdolgozat
Témakör:Logisztika, termelésszervezés
Azonosító kód:956
Képzés/szak:Gazdálkodási Szak
Elhelyezés dátuma:28 Máj 2009
Utolsó változtatás:02 Júl 2016 20:06

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap