A reklámzenékkel szembeni fogyasztói attitűd elemei és hatásai

Varga, Orsolya Zsuzsanna (2017) A reklámzenékkel szembeni fogyasztói attitűd elemei és hatásai. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varga_Orsolya_Zsuzsanna.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varga_Orsolya_Zsuzsanna.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Kultúra, közművelődés, sport
Azonosító kód:9426
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:23 Jún 2017 10:58
Utolsó változtatás:23 Jún 2017 10:58

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap