Varga, Orsolya Zsuzsanna (2017) A reklámzenékkel szembeni fogyasztói attitűd elemei és hatásai. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varga_Orsolya_Zsuzsanna.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Varga_Orsolya_Zsuzsanna.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Kultúra, közművelődés, sport |
Azonosító kód: | 9426 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 23 Jún 2017 10:58 |
Utolsó változtatás: | 23 Jún 2017 10:58 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap