Az árakciók fogyasztókra gyakorolt hatásai a kereskedelemben

Dankó, Violetta (2017) Az árakciók fogyasztókra gyakorolt hatásai a kereskedelemben. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Danko_Violetta.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Danko_Violetta.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:9424
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:23 Jún 2017 10:46
Utolsó változtatás:23 Jún 2017 10:46

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap