Apostol, Noémi (2017) A kézműves és iparművészeti termékek fogyasztóinak magatartását befolyásoló tényezők vizsgálata : Különös tekintettel a fogyasztók motivációira, élményeire és döntéseire. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Apostol_Noemi.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Apostol_Noemi.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 9423 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 23 Jún 2017 10:43 |
Utolsó változtatás: | 23 Jún 2017 10:43 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap