Az online szájreklám által kifejtett hatások véleményvezérek esetében : Egy negatív és egy pozitív megítélésű celebritás által generált szájreklám hatásának elemzése

Késmárki, Diána (2016) Az online szájreklám által kifejtett hatások véleményvezérek esetében : Egy negatív és egy pozitív megítélésű celebritás által generált szájreklám hatásának elemzése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:9399
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Jún 2017 13:02
Utolsó változtatás:21 Jún 2017 13:02

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap