Az online fogyasztói vélemények hatása a vásárlási döntési folyamatra : Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a kozmetikai ipari termékek vásárlása esetén, a Krémmánia.hu példáján keresztül bemutatva

Kátai Moána, Krisztina (2016) Az online fogyasztói vélemények hatása a vásárlási döntési folyamatra : Az online fogyasztói vélemények információs szerepe a kozmetikai ipari termékek vásárlása esetén, a Krémmánia.hu példáján keresztül bemutatva. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:9396
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Jún 2017 11:36
Utolsó változtatás:21 Jún 2017 11:36

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap