Hogyan változtatta meg a közösségi média megjelenése a vásárlási döntési modellt? : Különös tekintettel a bevásárlóközpontok kiválasztására

Jurás, Alexandra (2016) Hogyan változtatta meg a közösségi média megjelenése a vásárlási döntési modellt? : Különös tekintettel a bevásárlóközpontok kiválasztására. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
927kB

Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:9395
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:21 Jún 2017 11:33
Utolsó változtatás:21 Jún 2017 11:33

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap