Horváth, Viktória (2016) Mém: a politikai kommunikáció újabb eszköze vagy puszta szórakozás? : A 2016-os Amerikai Egyesült Államok elnökválasztása kapcsán létrejött fogyasztói tartalmak kommunikációs értékének vizsgálata. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing-, Média- és Designkommunikáció Tanszék.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Politikatudomány |
Azonosító kód: | 9393 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 16 Jún 2017 11:46 |
Utolsó változtatás: | 16 Jún 2017 11:46 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap