Orosz, Natália Zsuzsanna (2016) A modern politikai propaganda, mint politikai marketingkommunikációs eszköz alapelvei és alkalmazása a 20. századtól a rendszerváltást követő magyar politikáig. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing Tanszék. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Orosz_Natalia_Zsuzsanna.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Orosz_Natalia_Zsuzsanna.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Politikatudomány |
Azonosító kód: | 9359 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 13 Jún 2017 12:54 |
Utolsó változtatás: | 13 Jún 2017 12:54 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap