Králik, Dóra (2016) Az internetes fogyasztói hűség jellemzőinek vizsgálata a webshopok körében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kralik_Dora.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kralik_Dora.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 9357 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 13 Jún 2017 12:44 |
Utolsó változtatás: | 13 Jún 2017 12:44 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap