Az internetes fogyasztói hűség jellemzőinek vizsgálata a webshopok körében

Králik, Dóra (2016) Az internetes fogyasztói hűség jellemzőinek vizsgálata a webshopok körében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kralik_Dora.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Kralik_Dora.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:9357
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:13 Jún 2017 12:44
Utolsó változtatás:13 Jún 2017 12:44

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap