Janda, Emma (2016) Digitális érettség a magyar divatiparban H&M és ZARA a digitális versenyben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janda_Emma.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
700kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janda_Emma.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 9356 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 13 Jún 2017 12:40 |
Utolsó változtatás: | 13 Jún 2017 12:40 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap