Digitális érettség a magyar divatiparban H&M és ZARA a digitális versenyben

Janda, Emma (2016) Digitális érettség a magyar divatiparban H&M és ZARA a digitális versenyben. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janda_Emma.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
700kB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Janda_Emma.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:9356
Képzés/szak:Kereskedelem és marketing szak
Elhelyezés dátuma:13 Jún 2017 12:40
Utolsó változtatás:13 Jún 2017 12:40

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap