Nagy, Ádám (2016) Munkáltatói márkaépítés és újszerű toborzási módszerek az egyetemisták körében. BA/BSc szakdolgozat, BCE Közgazdaságtudományi Kar, Munkagazdaságtan Központ. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagy_Adam.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
825kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Nagy_Adam.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Vállalati vezetés és politika Emberi erőforrás menedzsment |
Azonosító kód: | 9326 |
Képzés/szak: | Emberi erőforrások szak |
Elhelyezés dátuma: | 30 Máj 2017 12:53 |
Utolsó változtatás: | 30 Máj 2017 12:53 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap