Bánki, Zsolt (2016) Egyház a tömegkommunikációban, tömegkommunikáció az egyházban : A római katolikus egyház marketingtevékenységének és médiaszereplésének társadalmi megítélése. BA/BSc thesis, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Banki_Zsolt_2016.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Free and unrestricted access: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Banki_Zsolt_2016.pdf
Item Type: | BA/BSc thesis |
---|---|
Subjects: | Marketing Religion |
ID Code: | 9172 |
Specialisation: | Szociológia szak |
Deposited On: | 03 Apr 2017 07:07 |
Last Modified: | 03 Jul 2017 11:43 |
Repository Staff Only: item control page