Egyház a tömegkommunikációban, tömegkommunikáció az egyházban : A római katolikus egyház marketingtevékenységének és médiaszereplésének társadalmi megítélése

Bánki, Zsolt (2016) Egyház a tömegkommunikációban, tömegkommunikáció az egyházban : A római katolikus egyház marketingtevékenységének és médiaszereplésének társadalmi megítélése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Banki_Zsolt_2016.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Banki_Zsolt_2016.pdf


Tétel típus:BA/BSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Vallás
Azonosító kód:9172
Képzés/szak:Szociológia szak
Elhelyezés dátuma:03 Ápr 2017 07:07
Utolsó változtatás:03 Júl 2017 11:43

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap