Bánki, Zsolt (2016) Egyház a tömegkommunikációban, tömegkommunikáció az egyházban : A római katolikus egyház marketingtevékenységének és médiaszereplésének társadalmi megítélése. BA/BSc szakdolgozat, BCE Társadalomtudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Kar, Szociológia és Társadalompolitika Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Banki_Zsolt_2016.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Banki_Zsolt_2016.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing Vallás |
Azonosító kód: | 9172 |
Képzés/szak: | Szociológia szak |
Elhelyezés dátuma: | 03 Ápr 2017 07:07 |
Utolsó változtatás: | 03 Júl 2017 11:43 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap