„Binge-watching” als hedonistisches Serienkonsumverhalten : Hedonismus als neuer Trend des Konsumentenverhaltens auf dem Markt der TV-Serien

Poócza, Eszter (2016) „Binge-watching” als hedonistisches Serienkonsumverhalten : Hedonismus als neuer Trend des Konsumentenverhaltens auf dem Markt der TV-Serien. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet.

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
949kB

Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Média és kommunikáció
Azonosító kód:9091
Képzés/szak:Marketing(GER)
Elhelyezés dátuma:04 Okt 2016 12:38
Utolsó változtatás:02 Dec 2021 11:44

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap