Új versenyző a prémium kategóriás személygépjárművek piacán: a DS autómárka megjelenése

Tóth, Gergő (2016) Új versenyző a prémium kategóriás személygépjárművek piacán: a DS autómárka megjelenése. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Gergo.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Toth_Gergo.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Ipar
Azonosító kód:9058
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:29 Szept 2016 09:45
Utolsó változtatás:29 Szept 2016 09:45

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap