A sales-marketing integrációját meghatározó tényezők vizsgálata

Lippenszky, Máté (2016) A sales-marketing integrációját meghatározó tényezők vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lippenszky_Mate.pdf

[img]
Előnézet
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lippenszky_Mate.pdf


Tétel típus:MA/MSc szakdolgozat
Témakör:Marketing
Azonosító kód:9052
Képzés/szak:Marketing szak
Elhelyezés dátuma:29 Szept 2016 08:36
Utolsó változtatás:29 Szept 2016 08:36

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap