Lippenszky, Máté (2016) A sales-marketing integrációját meghatározó tényezők vizsgálata. MA/MSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lippenszky_Mate.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Lippenszky_Mate.pdf
Tétel típus: | MA/MSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 9052 |
Képzés/szak: | Marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 29 Szept 2016 08:36 |
Utolsó változtatás: | 29 Szept 2016 08:36 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap