Horváth, Dóra (2016) Reklám és valóság viszonya : A tökéletesség és a realitás a pelenkázásban. BA/BSc szakdolgozat, BCE Gazdálkodástudományi Kar, Marketing és Média Intézet. Szabadon elérhető változat / Unrestricted version: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Horvath_Dora.pdf
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
944kB |
Szabadon elérhető változat: http://publikaciok.lib.uni-corvinus.hu/publikus/szd/Horvath_Dora.pdf
Tétel típus: | BA/BSc szakdolgozat |
---|---|
Témakör: | Marketing |
Azonosító kód: | 9044 |
Képzés/szak: | Kereskedelem és marketing szak |
Elhelyezés dátuma: | 28 Szept 2016 09:59 |
Utolsó változtatás: | 28 Szept 2016 09:59 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap